معرفی بخش‌های مختلف ایرلاگ

در این مطلب بخشهای مختلف ایرلاگ را به اختصار معرفی میکنیم.

در صفحه نخست نشان ایرلاگ و منوی بالا جهت دسترسی به صفحات دیگر ایرلاگ قرار دارد. شما در هر کجای سایت باشید میتوانید با کلیک بر روی نشان ایرلاگ به صفحه نخست مراجعه کنید. در صفحه نخست میتوانید آخرین مطالب وبلاگ، رویدادهای تصادفی و همچنین آخرین رویدادهای اضافه شده در سایت را مشاهده کنید. همچنین یک لینک برای ورود به صفحه ماشین زمان برای شما قرار داده شده است. در قسمت نوار پایین سایت نیز لینک شبکه های اجتماعی ایرلاگ قرار داده شده است.

در صفحه ماشین زمان شما میتوانید با انتخاب یک ماه یا سال شروع به مطالعه رویدادهای آن مقطع کنید. برای مثال شما میتوانید رویدادهای مرداد ماه سال 1332 را از این لینک بخوانید.

در صفحه مشاهیر میتوانید لیست افراد مؤثر در تاریخ معاصر را ورق زده و نام شخص مورد نظر خود را جستجو کنید. با ورود به صفحه هر شخص میتوانید رویدادهای مرتبط با او را ببینید. برای مثال رویدادهای مرتبط با دکتر مصدق را از این صفحه و رویدادهای مربوط به محمد رضا پهلوی را در این صفحه ببینید.

در صفحه جستجوی کلیدواژه میتوانید رویدادها را که بر حسب کلیدواژه به صورت روزشمار درآمده‌اند را ببینید. مثلاْ روزشمار دفاع مقدس، رویدادهای مرتبط با نفت، رویدادهای مرتبط با آمریکا و انگلیس و هر کلیدواژه دیگری که در سایت تعبیه شده از صفحه جستجوی کلیدواژه در دسترس شماست.

در صفحه آمار و ارقام میتوانید آخرین آمار مربوط به تعداد رویدادها، کلیدواژه‌ها، مشاهیر و منابعی که در ایرلاگ ثبت شده را ببینید. از صفحه ارتباط با ما نیز میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. شما همچنین میتوانید علاوه بر فرم مندرج در این صفحه، از طریق شناسه توییتری Irlogir@ با ما در تماس باشید.

به روزرسانی در 1399-05-31 23:57:14

با ماشین زمان به گذشته سفر کنید و از مطالعه تاریخ به روش روزشمار لذت ببرید
برو به ماشین زمان